+

طراحی سایت در تبریز

shape
shape
shape
image

 طراحی وبسایت در تبریز 

رایان تکرو، به عنوان مجموعه ای پیشرو در طراحی وبسایت در تبریز معتقد است که طراحی خوب، طراحی است که نامرئی باشد. به عبارتی، طراحی که ترکیبی یکپارچه از زیبایی شناسی و پرفورمنسی عالی را ارائه داده و انتظارات کاربران را تمام و کمال پاسخ دهد. با وب سایتی بی نقص، به دنیایی شیرجه می زنیم که در آن هر لمس، کلیک و پیمایش به کمال می رسد. ما در رایان تکرو، به دنبال این هستیم که خدمات و داده های آنلاین شما بتوانند دقیقا اهداف، احساس و مقاصدی که در ذهن دارید را به مخاطبانتان القا کنند. به عبارتی ما، استایلیست دنیای دیجیتال شما هستیم.

چه یک استارتاپ و یا کسب وکار نوپا باشید که می خواهد اولین وبسایت خود را راه اندازی کند و چه یک شرکت نام آشنا با چندین سال سابقه فعالیت، که به دنبال ارتقای وب سایت فعلی خود است، ما می توانیم وب سایتی قدرتمند برای شما طراحی کنیم که به رشد کسب و کارتان کمک کند. مفتخریم که با طیف وسیعی از کسب وکارها در سرتاسر تبریز و آذرشهر همکاری می کنیم تا بازاریابی دیجیتال شان را با یک وب سایت حرفه ای و بهینه شده، خواه یک صفحه فرود بوده باشد و خواه یک بروشور و یا یک وب سایت کامل تجارت الکترونیک، بهبود بخشیم.

وب سایت هایی ایجاد می کنیم که لینک اول گوگل می شوند و بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل می کنند

هنگامی که یک وب سایت طراحی می کنیم، عملکرد عالی و کاربردی بودن را هدف قرار می دهیم. به عبارتی، برای هر پروژه طراحی وبسایت در تبریز و ایران، یک فرآیند دقیق طراحی شده داریم که اطمینان حاصل می کند وبسایت طراحی شده، تمام انتظارات شما را به عنوان یک مجموعه برآورده می سازد. از سویی، کاملا متوجهیم که وقتی وب سایت تان فعال شد، می خواهید کسب و کارتان، در اولین نتایج Google نمایان شود، بنابراین هر وب سایتی که ایجاد می کنیم به صورت استاندارد بهینه شده است. اگر فراتر از آن، به دنبال جایگاه شماره 1 در نتایج گوگل هستید، سرویس سئوی رایان تکرو می تواند در ارتقای رتبه بندی سایت در کنار شما باشد.

بیش از 10 سال سابقه طراحی وبسایت در تبریز و آذرشهر

اگر به دنبال یک شرکت نرم افزاری برای طراحی وبسایت خود هستید که قابل اعتماد نیز باشد؛ باید بگوییم که ما بیش از 10 سال است که در تبریز و شمالغرب ایران خدمات طراحی وب ارائه داده و با دانشگاه های تهران، زنجان، خواجه نصیر، قوچان، شاهرود، دانشگاه صنعتی کرمانشاه و ... همکاری کرده ایم. تیم ما، از ابتدا تا انتهای یک پروژه طراحی وب، از نزدیک با شما در ارتباط خواهد بود تا اطمینان حاصل کند که حالت نهایی وبسایت همانی است که انتظار آن را می کشید. ما مجموعه ای از ویژگی های زیر را به صورت استاندارد در تمام وب سایت هایی که طراحی کرده ایم، ایجاد می کنیم:

موبایل ریسپانسیو

موبایل، بخش ضروری زندگی قرن بیست و یکمی است. بنابراین اگر نمی خواهید طیف عظیمی از کاربران را از دست بدهید، باید وب سایت شما برای کاربران تلفن همراه نیز بهینه شده باشد، به خصوص که تا 50 درصد از ترافیک وبسایت ها از مرورگرهای تلفن همراه است. همه وب سایت هایی که ما طراحی می کنیم به گونه ای ساخته شده اند که در همه دستگاه ها، چه تلفن همراه بوده باشد و چه دسکتاپ و یا تبلت، به طور بی نقص نمایش داده شوند و به عبارتی واکنش گرا باشند.

بهینه سازی سئو

سئو را فراموش نکنید؛ ایجاد یک وب سایت می تواند شروع بسیار خوبی باشد، اما اگر مشتریان نتوانند وبسایت شما را پیدا کنند، نتیجه ای به همراه نخواهد داشت، به همین دلیل است که سئو به اندازه ایجاد و طراحی یک وب سایت اهمیت دارد. هنگامی که ما وبسایتی را طراحی می کنیم، آن را برای موتورهای جست و جویی مثل گوگل بهینه می سازیم تا افراد و مخاطبان جدید نیز بتوانند به شما و خدماتتان دسترسی داشته باشند.

بهینه سازی نرخ تبدیل

طراحی وب سایت هایی که در آن بازدید کنندگان به خریداران، مشتریان و یا هر اقدامی که مد نظر شماست، تبدیل می شوند جنبه مهمی از هر پروژه طراحی وب است. تمرکز ما بر طراحی وب سایت هایی که در ان نرخ تبدیل بالا است، چرا که آسان بودن استفاده از وبسایت برای کاربر بسیار مهم بوده و اهداف مشخص وب سایت در قالب CTA (Call to Action) واضح است.

تجربه کاربری شفاف

تیم ما اطمینان حاصل می کند که وب سایت طراحی شده برای شما، تجربه کاربری روشن و واضحی را ارائه می دهند. ما اطمینان می دهیم که بازدیدکنندگان و کاربران به راحتی می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را در وب سایت شما بیابند و سپس به وضوح می دانند که پس از دریافت آن چه کاری انجام دهند، چه برای پر کردن یک فرم، چه برای ثبت نام برای عضویت و یا خرید یک محصول و...

فرآیند همکاری بین ما چگونه است؟

ما یک فرآیند مشخص برای طراحی وبسایت در تبریز و ایران ارائه می دهیم تا اطمینان پیدا کنیم که چشم انداز روشنی از آینده کسب و کار انلاین شما وجود دارد و اهداف پروژه تکمیل شده اند.

کشف: ابتدا با شرکت شما آشنا می شویم، و در مورداهداف شرکت و همچنین اهداف وب سایت شما اطلاعاتی جامع بدست می آوریم تا بتوانیم یک پروپوزال کاربردی و عملی برای شما آماده کنیم.

معارفه و مدیریت رابطه مشتری و کسب وکار: وقتی پروپوزال ما از جانب شما پذیرفته شد، شما را وارد یک نرم افزار مدیریت پروژه می کنیم تا با کارمندان و همکاران شرکت از نزدیک در ارتباط باشید. (نگران نباشید که کاربردی بسیار آسان و ساده دارد).

تحقیق و توسعه استراتژی: در اینجا بیشتر به بررسی شرکت شما و خدمات/محصولات آن می پردازیم. همچنین در مورد رقبا، روندهای رشد و طرح های شما تحقیق خواهیم کرد که اطلاعاتی جامع در اختیار ما قرار می دهد تا استراتژی مناسب با وبسایت شما را تهیه و تنظیم کنیم. استراتژی که می تواند وبسایت شرکتتان را در کمترین زمان به بهترین نتایج رهنمون شود.

نام تجاری: نام تجاری جنبه بسیار مهم و حساس یک وب سایت است، نام تجاری و برند شما، یا توسط شما پیشنهاد می شود و یا اگر ما مسئولیت برندینگ شما را نیز بر عهده بگیریم، بخشی از پروژه خواهد بود.

محتوا: شاید شما نیز شنیده باشید که محتوا پادشاه وب است! باز هم یکی دیگر از جنبه های ضروری و پر اهمیت یک وب سایت در مورد نرخ تبدیل و سئو، محتوا است. تولید محتوا را نیز می توانید خودتان بر عهده بگیرید و یا به نویسندگان توانمند شرکت ما بسپارید.

طراحی اولیه: پس از مواردی که در بالا ذکر شد، طراحی آغاز می گردد. هنگامی که برندسازی و محتوا را آماده کردیم، طراحی را شروع می کنیم! طراحی اولیه را بر اساس ایده های طراحی که با شما در آن به توافق رسیده ایم، انجام می دهیم.

اصلاح طراحی اولیه: ما معمولاً مجموعه ای از بازنگری ها را برای بررسی طرح و اصلاح بخش های مختلف خواهیم داشت تا مطمئن شویم که هر دو از تمام جوانب طراحی راضی هستیم.

تست و راه اندازی: هنگامی که طراحی وب سایت را تکمیل کرده و به پایان رساندیم، آن را به طور کامل در انواع مرورگرها، دستگاه ها و ... آزمایش می کنیم تا مطمئن شویم که کاملاً بدون ایراد کار کرده و با تمامی دستگاه های دیجیتال سازگاری دارد.

بازار یابی: ما شما را تنها و بی کس در جهان گسترده وب رها نمی کنیم، اگر برای بازاریابی وب سایت خود به کمک نیاز دارید، تیم ما می تواند با طیف وسیعی از خدمات بازاریابی دیجیتال در کنار شما باشد.